دو قلوهای افسانه ای

دو قلوهای افسانه ای

کاش میشد لحظه ها را پس میگرفت !

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 40134
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1




تولد

خب امروز تولد داریم !! امروز نه ها فردا تولد داریم یعنی 15 دی ولی من زودتر گذاشتم که باید برم امتحان دارم !!

تولد کی ؟؟ تولد شادی جوووووووووون

اوا خاک عالم سلام یادم رفت

سلام به همه خوبین ؟؟ غم و غصه رو بزارین کنار که امروز شادی به دنیا اومده !! یه کف مرتب به افتخارش !

محل و زمان برگزاری تولد : سایت باران تو پیک هر کی ادرس نداره این ادرسشه www.baran2pic.com تو چت رومش تولده ساعت 2 اگه نمیتونین بیاین زمانشو تغییر بدم فقط گفته باشم من 4 به بعد نمیتونم بیام .

شادی این از طرف منو حدیث تقدیم به تو

هرسال وقتی…..15 دی ماه ……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که  زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

تولدت مبارک شادی جون 

 

خب نوبتی هم که باشه نوبت کیک و کادوئه شادی جون من واسه کادو تولدت واست کیک پختم

اینم کیک

همه با هم

بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشی

همه کادوهاشونو بیارن بدن به من . من ببینم اگه موردی نداشت میدم به صاحبش

همین دیگه شادی جونم امیدوارم هزاران سال زنده باشی و سالم شاد و سرحال زندگی کنی !

اینم کادوی من

خب دیگه شب شد همه برن خونه هاشون من میخوام بخوابم  

**********

این از تولد . شادی هم به دنیا اومد ...

چرا ادما اینجوری شدن جدیدا ؟؟

چه جوری ؟ الان میگم 

امروز فاطمه دوستم گفت سایه من خطمو میدم بهت به ایمان اس بده یه چیزی بنویس واسش که ول کنم شه دیگه نمیخوام باهاش باشم !! اسنجوری نگاش کردم  گفتم فاطمه چیزی شده ؟ گفت نه خسته شدم از زندگی گفتم حرفای عاشقونه میزنی بچه برو درستو بخون این لوس بازیا به تو نیومده حالا فوق فوقش که بگی اون میگه باشه ولت میکنم بعد میفهمی که ول کردنت چه راحت بوده براش ناراحت میشی توام که عقل نداری خداروشکر میری یه بلایی سر خودت میاری حالا خر بیار لوبیا بار کن ! گفت سایه تورو خدا بهش اس بده باشه بیا اینم خط من رفتم بوس بوس فداتشم خدافظ گفتم فاطمه جواب نداد گفت سایه اصرار نکن که منصرف شم من رفتم دوباره صداش زدم گفت نه سایه بای بای گفتم فاطمه ی احمق کارت دارم بیا گفت نمیام و رفت !! منم نمیخواستم منصرفش کنم ها فقط میخواستم بهش بگم شماره ایمانو بده !!! این از فاطمه

بعدی معلم عربیه !

معلم عربی سال اولا صدام زد گفت سایه محدثه گفته بود بهم بگی کلاس واست بزارم درسته ؟ گفتم اگه وقت داشته باشین گفت کی امتحان دارین ؟ گفتم 25 دی . گفت خب شماره منو یادداشت کن شمارتم بده من یادداشت کنم که بهت زنگ بزنم بگم کی بیای گفتم باشه کیفمو باز کردم دفترچمو در بیارم شمارشو بنویسم ساعتشو نیگا کرد گفت سایه جان پس من واست زنگ میزنم توام هر جا مشکل داشتی واسم زنگ بزنم خدافظ و رفت !! من موندمو یه دهن باز گفتم نه تو شماره منو داری نه من شماره تورو چه جوری زنگ بزنیم به هم ؟؟

همون روز همین خانوم بهم گفت من وقت ازاد پنج شنبه دارم یکم فک کرد گفت : « پنج شنبه میشه چند شنبه ؟؟ » گفتم به احتمال زیاد شنیه بیفته گفت باشه خبرت میکنم !

عجب روزگاری شده !! راستی یکی گفته بود یکی نه چند نفر گفته بودن سوتیای خودمم بنویسم چشم فک میکنم اپ بعدی سوتیای خودمو مینویسم

مرسی از نظرات قشنگتون ! مواظب خودتون باشین

یا علی

بعدا نوشت :

1) من یادم رفت بگم شادی کیه . ببخشید . شادی اینه www.iranmalavan.blogfa.com

2) امروز تولد پسر همسایمونم هست تازه یادم اومد ... راستین تولدت مبارک !



نظرات شما عزیزان:

AMIRALI
ساعت19:06---25 دی 1390
salaaaaaaaaammm

tavalodet mobarak azizam

10000000sal zedeh bashi



shadi
ساعت13:41---23 دی 1390
ابجی فقط بگو با چه اسمی میای من اونجام

shadi
ساعت13:39---23 دی 1390
سلاممممم ابجی جونم ابجی بیاااااا وبم بدو بیاااااااا اجیییییی دالم بلات تفلد میگیلم بیا چت اسپرت ساعت 3 چون فلدا اربعینه امروز برات گرفتم قربونه ابجیhttp://www.sportchat.ir/ فعلا بایییی

نسرین
ساعت11:06---17 دی 1390
آجی سایه بدوبدوآپم

shadi
ساعت22:12---16 دی 1390
سلاممم اجی جونم من که اومد ساعت دو تا 1 ساعتم موندم دیدم کسی نیومد دیگه بستم مرسیییییییی از همه اونایی که بهم تبریک گفتن ممنون ابجی حالا اشکال نداره

hh
ساعت21:20---16 دی 1390
سلام
خوب حسابی جشن راه انداختیا..
اون عکس معلومه کیه دیگه (قالب بلاگ) توکه باهوشی خودت...همونیه که اشکم در میاره.
بای


طلا
ساعت22:39---15 دی 1390
سلام
تبریک منو با تاخیر بهش برسون...
شرمندده دیر سر زدم... مثل اینکه کیک هم تموم شده!


سارا
ساعت13:06---15 دی 1390


سارا
ساعت13:01---15 دی 1390
سللللام...........آخ جون تولد.....تولد تولد تولدش مبارک....راستی سای جونه به شادی بگو وقتی داره شمعاشو فوت میکنه واسه منم یه آرزوی خوب کنه.....بوووووووسسسسسسسسسس

مرتضی جون
ساعت11:28---15 دی 1390
سلام گل دخترا
خووووووووووووووووووووووووووو وبین
تولدت مبارک گل پونه
ای عزیزه من یکی یه دونه
همه ترانه هام پیشکش چشمات
دلم میخواد فقط از تو بخونه
تولدت مبارک شادی جان
مرسی دعوتم کردی سایه جان
همیشه بهاری باشی


عسل
ساعت7:28---15 دی 1390
سلام مباركه ولي خوب بود اول ميگفتي شادي خانم كيه؟

amirali
ساعت7:04---15 دی 1390
بی خیال شاید یکی خواسته اذیت کنه
من امروز نیسنتم
از لان تا 7 عصر کلاس گرافیک و کامپیوتر دارم
فعلا بای


amirali
ساعت6:26---15 دی 1390
سلام
آخه یکی با اسم خودت البته english اومد تو قسمت نظر سنجی ها و نوشته که یه وبلاگ دیگه به اسم وبلاگ من هست
مگه خودت نبودی؟؟؟


amirali
ساعت23:49---14 دی 1390
یعنی یه یه ولاگ به اسم ولاگ من هست؟
کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


alireza
ساعت23:29---14 دی 1390
این نظرو گذاشتم الان میخونم

مهدي
ساعت22:50---14 دی 1390
با سلام
شادي خانوم تولدتون مبارك


arash
ساعت22:03---14 دی 1390
چرا من دیر رسیدم واسه تولدت. ولی به هرحال تولدت مبارک شادی جون

amirali
ساعت21:52---14 دی 1390
راستی میخوام قالب رو عوش کنم یکی گفته که خیلی جالب نیست نظر تو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amirali
ساعت21:48---14 دی 1390
سلام
من 2/8/1370
هستم اون یکی قلت اسمش چیه؟


hh
ساعت21:23---14 دی 1390
سلام
من کیک میخوام اول..اگه کیک بدین کادو میدم اگه ندین کادوهاتونم میبرم..

میگم دختر تو خوبه مسئول جشنها بشی.. خوب حواست هست به همه چی..

شادی من که نمیشناسمت ..پس تولدت مبروک..یا هله یا مرحبا..از طرف غریبه@} ;-@} ;-
این گلا هم از طرف من پرپر کن بریز رو سر خودت..
سایه خانوم توام اگه دیگه غیبتت طولانی شه باهات قهر میکنم..من دس بقهرم خوبه ها.. حواست باشه..
چه وضعشه آخه


حدیث
ساعت20:57---14 دی 1390
به به تولده

من خبر نداشتم

میخواستم بگم اگه کل خاندان تو هم دور هم جمع بشن همچین کیکی نمیتونن درست کنن(منظور از کل خاندان منو تو بودیم)



amirali
ساعت20:48---14 دی 1390
منم یه تولد کوچولو گرفتم

بیا ببین


arezoo
ساعت20:30---14 دی 1390
اس ام اس برای تولد

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک


amirali
ساعت20:24---14 دی 1390
فکر کنم شما متولد 72 باشید
من 2.آبان70هستم
آخخخخ
تولد تو هم افتاد تو اربعین
راستی شما واقعا 2قلو هستید؟


داتیس
ساعت20:18---14 دی 1390
تولدشون مبارک باشه

amirali
ساعت20:02---14 دی 1390
سلاااااااااااااااااااام
دلم لک زده بود واسه یه تولد حسابی
برج 9 تولد دوستم بود ولی چون تو محرم بود نتونستیم بزن و برقص راه بندازیم
=D D=D D


amirali
ساعت19:35---14 دی 1390
دس دس دستا شله دس دس دستا شله
آهااااااااان بیا
خانوما دس آقایون رقص
حالا برعکس


amirali
ساعت19:33---14 دی 1390
سلااااااااااااااااااااااااام
تولد کی هست؟
چند سالش شده؟
خوب هرکی هست ایشالا 1000000سال زنده باشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سایه تاريخ: جمعه 15 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

روزگارا ! که چنین سخت به من میگیری . با خبر باش که پژمردن من اسان نیست ! گرچه دلگیر تر از دیروزم . گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند . لیک باور دارم ، دلخوشی ها کم نیست زندگی باید کرد ... ***** سلام سایه و حدیث هستیم . دخترای فوق العاده خوبی هستیم فقط یه کوچولو شیطونیم مرسی که از وبمون دیدن کردین نظر میزارین ادرس بزارین چون ما علم غیب نداریم همین دیگه فعلا

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to 2gholoohaye-afsaneai.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com